Autor Wiadomość
Mientuska
PostWysłany: Nie 21:02, 15 Cze 2008    Temat postu:

Sumie w sumie to masz racje :D O tym nie pomyślałem [sorry]
Kratos
PostWysłany: Nie 13:15, 15 Cze 2008    Temat postu:

hehe, to wiesz, tamci mogliby powiedziec: "Nie wiem jak Panu/Pani pomóc" i wtedy się rozłączyć xD
Mientuska
PostWysłany: Sob 22:29, 14 Cze 2008    Temat postu:

Hehe to by było dobre , ale nie na dług metę . Dlaczego ? Bo maniacy by gadali cały dzień , a linie były by po blokowane. A płacąc 1 zł , za minutę połączenia nie będą chcieli długo gadać :D
Kratos
PostWysłany: Sob 21:47, 14 Cze 2008    Temat postu:

albo mogliby zrobic, ze placisz tylko raz, tzn na poczatku rozmowy. Płacisz powiedzmy 2 zł i gadasz ile chcesz :)
Mientuska
PostWysłany: Sob 10:35, 14 Cze 2008    Temat postu:

Hmm.... 1 Zł za minutę połączenia, roszkę drogo :/ . Mogli by ustalić połączenia , takie jak w Tp :P
Kratos
PostWysłany: Sob 10:01, 14 Cze 2008    Temat postu:

hehe dobre :D, ciekawe czy ktoś bedzie to nich dzwonił :)
Mientuska
PostWysłany: Sob 8:41, 14 Cze 2008    Temat postu: Rusza Centrum Obsługi Klienta PlayStation

Warszawa, 10 czerwca – Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować o otwarciu Centrum Obsługi Klienta PlayStation dostępnego pod numerem telefonu 0-801-230 000*.

Polskie Centrum Obsługi Klienta PlayStation czerpie doświadczenie i technologie bezpośrednio z oddziału zlokalizowanego w Wielkiej Brytanii, który to uznawany jest za jeden z najlepszych w Europie.

„PlayStation jako marka, dostarcza klientom najwyższej jakości rozrywkę o określonym standardzie – powiedział Marcin Ziobrowski, Dyrektor Generalny SCE Polska – Mamy nadzieję, że wraz z uruchomieniem Centrum Obsługi Klienta dla Polski, również w tym aspekcie spełnimy wysokie oczekiwania użytkowników wobec naszych produktów.

Centrum Obsługi Klienta PlayStation działa w dniach:
od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00.


*Koszt 1 minuty jak za połączenie lokalne.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group